01.11.2014, 22:52
Zitat:Samstag, der 22. November 2014 datiert den ersten Geburtstag der Xbox One. Es war ein sehr spannendes Jahr und Microsoft hätte dies niemals ohne euch erreicht. Euer Feedback hat dazu beigetragen, dass über 100 neue Features in die Konsole eingeflossen sind und jetzt möchte sich Microsoft Xbox für 12 Monate Xbox One über das ganze Wochenende bedanken.
Alle Xbox One Käufer, die in den ersten 13 Märkten ihre Konsole zwischen dem vor dem 01. Oktober 2014 gekauft haben, mindestens 17 Jahre jung sind und bei den Datenschutzeinstellung die E-Mail Option für Xbox aktiviert haben, bekommen eine umfangreiche Nachricht mit allen Details und Statistiken, was sie im ersten Jahr erreicht haben. Dabei muss die Xbox One mindestens 10+ Stunden genutzt worden sein. Die Datenschutzeinstellungen könnt ihr über die Xbox One > Einstellungen > Datenschutz & Online-Sicherheit > Kontakteinstellungen ändern.
Die Xbox One Community konnte bisher über 11 Milliarden Gamerscore sammeln und verbracht mehr als 2 Milliarden Stunden mit dem Spielen von Xbox One Games. Die vier am meisten freigeschaltesten Erfolge waren:
• Forza Motorsport 5: Welcome to Forza Motorsport
• Titanfall: Build Yourself
• Destiny: Ship Rite
• Call of Duty: Ghosts: Spatial Awareness
Doch das ist noch nicht alles, denn für die treuen Fans hat Microsoft ein paar Geschenke. Alle Xbox One Käufer, die in den ersten 13 Märkten ihre Konsole zwischen dem 22. November 2013 und 11. November 2014 gekauft haben, mindestens 17 Jahre jung sind und bei den Datenschutzeinstellung die E-Mail Option für Xbox aktiviert haben, bekommen folgendes:
• A Year One Gamer Picture
• New Xbox One backgrounds: A special Year One background as well as an exclusive Day One background for those who unlocked the Day One achievement
• A Year One background image for use on Twitter, your desktop, etc.
• A free rental of “Halo 4: Forward Unto Dawn” (for a limited time)
• A free rental of “Dragon Ball Z: Battle of the Gods” movie and a sampler pack of “Dragon Ball Z” TV episodes (for a limited time, available in the U.S. and Canada only)
Dazu verlost Microsoft unter allen Xbox One Besitzern zahlreiche Preise. Diese werden nach dem Zufallsprinzip verteilt und die Geschenke können sich wirklich sehen lassen.
• Xbox One Limited Edition Call of Duty: Advanced Warfare Bundle
• Xbox One Special Edition Sunset Overdrive Bundle
• One month membership for Xbox One-exclusive EA Access service
• Tiger Shark cash card for Grand Theft Auto V, worth $200,000 in-game GTA Online dollars
• Forza gift pack with Forza RallyCross hat, Lamborghini Huracán 1/24 scale replica, and Xbox One Controller (launch team edition) signed by Tanner Foust, host of Top Gear America, Global RallyCross champion and professional stunt driver
• Forza Horizon 2 Limited Edition Casio G-Shock Men’s Black Multi-Function Digital Sports Watch
• Grand Theft Auto V gift pack with the Los Santos Sheriff Trucker cap, Michael, Franklin and Trevor Posters, and a Grand Theft Auto V sticker pack
• Xbox Live Gold 12-month membership digital code
• Killer Instinct Season 1 Combo Breaker Pack, the retail version of Killer Instinct Xbox One’s first season and includes all eight season one characters: Jago, Sabrewulf, Glacius, Thunder, Sadira, Orchid, and Spinal. Also includes Fulgore DLC character.
• Special limited edition Nissan 370Z, featuring a custom Casio livery for Forza Horizon 2
• Air Vehicle shortcut for Battlefield 4 for immediate access to all available unlocks for helicopters and jets available in the main Battlefield 4 game
• Arno’s French Rapier for Assassin’s Creed Unity to improve your combat skills
• 75 Platinum in Warframe
• Plants vs. Zombies: Garden Warfare Costume Pack for Peggle 2
• Epic Quest Table in Pinball FX2
• Dance Central Spotlight (full game token)
• Project Spark Premium – 15 days: Grants 2x gain of Spark XP, credits, and champion XP, as well as the ability to purchase new token-only content for earned in-game credits
(22.11.2014, 12:08)Scuzzlebutt schrieb: 1 Jahr XBox One. Wie siehts aus? Zufrieden? Hat sichs gelohnt? Enttäuscht?
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