31.05.2014, 01:23
die inferno 4 kriegste auch noch hin. ich find die sogar einfacher als die beiden davor
(04.05.2014, 13:44)Core2TOM schrieb: kennt sich jemand mit der optionalen statistik-anzeige im editor aus?
was ist mit "aktive objekte" gemeint?? meinen die aktive physik? oder aktiver physischer körper? oder sichtbare objekte? oder objekte innerhalb der physikaktivierungsblase? keine ahnung... jedenfalls ist die anzeige bei mir schon rot und nah am maximum, allerdings nur im editor. wenn ich die strecke normal fahre, bin ich nur bei ca. 65%
Zitat:What does the "Active Objects" value in the statistics overview mean? I seem to max this number out frequently.
Zitat: It's all objects inside the physics range that have collision on. The number is different in editor because the physics activation area is larger.



Zitat:In this video, I wanted to give a quick explanation of how to find the 5th key for the achievement. However, I am aware that plenty of people had already done this, so I also wanted to provide some background and an explanation about why the 5th key is so significant.
Links from the video:
First Kotaku Article about the discovery of the riddle within Trials Evolution
http://www.kotaku.com.au/2013/02/dear-go...ls-riddle/
Second article I wrote about the further developments of the riddle and the lead up to the discovery of the cypher.
http://www.kotaku.com.au/2013/10/the-inc...on-riddle/
The final article is a work in progress, so hopefully it won't take too long to wrap up, let me know if you have any questions and if you are really curious, be sure to check out the official riddle threads.
Trials Fusion easter egg thread:
http://forums.ubi.com/showthread.php/870...aster-Eggs
Trials Evolution easter egg thread
http://forums.ubi.com/showthread.php/854...305f2d8225
Finally, for reference, here is the first riddle video I made regarding Trials HD:
https://www.youtube.com/watch?v=Yg4lg7T7Zgs
ich hab so paar lieblings streckenbastler und Loot Monkey gehört definitiv mit dazu. hammergeil was manche leute fürn design zusammenbasteln!
wird echt höchste zeit für das update!!!
die strecke würd ich zu gern spielen! der bastelt seit 2 monaten (!) daran und hat die komplexität vom editor ausgereizt. platinum zeit knapp ne viertel stunde
boah! am samstag wird die veröffentlicht. hier kann man dem beim basteln zuschauen: http://www.twitch.tv/lxxultranovaxxl voll krass das teil
Realisiert von Visual Invents -
Design & Kommunikation aus Berlin